fredag 9 oktober 2009

Väntar!

Sitter och väntar på att älsklingen ska komma hem och jagg tror inte jag vet nåt som är så tråkigt som att vänta. "Min" dator håller på att lägga av och nu har den för andra gången "tappat kontakt" med både skärm och mus men förra gången självlaga den sig när den fick vara avstängd hela våran semestervecka i stockholm och nu får den ju också vara av några dagar så jag hoppas den sköter sig lika bra den här gången. Det blir kris med bara en dator i hushållet, både med barnen och med dom vuxna! Blir det dock ett nytt datorköp så får det nog bli en till bärbar variant!

Vi ska för övrigt köra volvo 360 till jokkmokk så det kan ju bli lite spännande! Googla den om ni inte vet hur den ser ut så förstår ni vad jag menar=)

Stickningen är påbörjad så vi får se om den blir avslutad eller om jag stickar på fri hand i stället för med mönster för det var då F*N så svårt! Kanske får åka en tur till N:s Gudmor C och få lite hjälp på traven eller åtminstone få veta om jag gör rätt=)

jaja nu borde det inte vara så länge kvar till älsklingen kommer så nu får jag väl ta å stänga ner maskinparken här hemma!!

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar