söndag 18 oktober 2009

Sjukstugan fortsätter!

Ja här är det sjukstuga som gäller för hela slanten, hoppas man får det själv bara så man får göra bort det för jag antar att det är oundvikligt =/ Ska snart åka och hämta N och köra förbi L för att hämta lite medicin. Gäller väl att bunkra så att man har nu här framöver.

Blir inget springande idag, har kommit fram till att jag ska vila mitt lår tills jag varit hos sjukgymnasten och hört vad domen blir! Kul att J var sugen på simning och som svar på hennes fråga så har dom rätt ok öppettider=) Sådär lagom om man vill göra bort det när barnen är på skolan men finns även möjlighet för kvällsdopp =)

Älsklingen är ute och bygger ett "tak" till båten så att all snö inte stannar i båter inder vintern. Får nog lägga ner lite mer energi på båten till sommarn så att den inte läker som den gjorde i år =)

Nä nu måste jag börja röra på mig...

bye bye..

1 kommentar:

  1. Här har sjukdomar också börjat hägra.. Anton först ut... Får ta tag i simningen framöver=) Blir det i Munksund? Kram, krya på er=)=)

    SvaraRadera