torsdag 8 oktober 2009

Hundtvätt och löpning!

Det blev ingen biltvätt igår och ingen gladare än jag! Lär väl i och för sig komma på tapeten igen hur som helst men det var ialla fall skönt att slippa det igår!

Nu ska jag snart bege mig ut för dagens löprunda och sen blir det var rubiken lovar - hundtvätt! Viill ju lova att det inte är Lilos favorit sysselsättning men hon gillr ju ialla fall när man blåser henne torr efteråt och det är ju väldigt tur eftersom att det tar väl en sådär 3 timmar.

Gjorde min andra runda på asfalt igår och det gick jättebra så det blir nog samma runda idag igen. Roligare med lite miljöombyte från att bara har varit i elljusspår!!

nä nu blir det till att förbreda maten så mycket som möjligt så att tomas kanske kan göra finliret när han kommer hem och jag sitter å blåser Lilo!!

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar