söndag 18 oktober 2009

Grisan & Grisan!!

Ja det verkar ju helt klart att grisan har slagit till i familjen och precis som jag trodde var det M som trilla dit först och skulle jag gissa på nästa blir det nog T, dom är nog ungefär lika känsliga för "luftvägsvirus" !!! Om det nu inte blir jag eftersom att det är ju som jag som tar hand om den huvudsakliga omvårdnaden som typ delning av medicin och vätskekontroll och då är jag ju närmare henne!! Ja, ska snart kolla febern igen, hon fick reliv (paracetamol) kl. 19 och en ipren när vi kom hem runt kl. 23 men när jag för ett tag sen kollade febern hade den bara ökat från 38 till 40 på två timmar men nu har hon fått mer paracetamol (alvedon) så nu hoppas jag att jag får gå och lägga mig snart. Lite svårt att sova när man har en dotter i rummet bredvid med en skenande feber, oh nej det går inte alls för sig!!

Ja som ni ser i rubriken är grisan nämnt två gånger och ja det första handlar ju om sjukdomen som ni kanske har förstått och den andra var att jag funderar på att åka till Grisberget i morgon för att testa en ny löprunda. Känner att det är ganska bra med lite ny omgivning emellanåt men jag har egentligen inte bestämt mig för om jag ens ska springa. Jag har en tid hos sjukgymnasten på tisdag för mina tår som jag inte har nån känsel i och för mitt lår som jag inte alls vet vad det är för fel på, om det är allvarligt eller nåt som går över av sig självt om det bara får tid att vila. Får ta tag i styrketräningen om det blir en allt för lång vila för resten av kroppen är ju för tillfället helt ok! Lite motionssim kanske också skulle vara på sin plats, nån som känner sig sugen?? Jea??

jaja nu blir det febertagning och jag återkommer väl med en uppdatering angående grisan & grisan!!

GOD NATT!!

bye bye




Lilla söt Lilo!!




Min underbara älskling!!

2 kommentarer:

  1. jojjeanonnetotttotte18 oktober 2009 kl. 09:26

    Har totalt glömt att jag skulle toppa dig... sry! Kanske kan ta det till veckan? Sedan det här med simning, när var hur, är det inte för knepiga tider är jag på!! Kramen!!

    SvaraRadera
  2. Jag har ju inte hellerr ringt och det skulle jag ju göra men kanske innan jag fyller år??? =)Vi kan ju höras om det till veckan? Nä det är så gott som varje dag motionssim från typ 14, ibland är det ju allmäntbad också så då kan ju kidsen följa om dom vill=) vi hörs till veckan!!

    SvaraRadera