lördag 17 oktober 2009

Rubrik!

Ja egentligen vet jag inte vad jag ska skriva utan tänkte mest uppdatera så att jag då har gjort det ialla fall! Jag har den senaste tiden stickat två mössor - en åt brorsan och en åt N - och nu håller jag på med en babyfilt som jag dock inte vet vem som ska få men nu börjar ju mer eller mindre dom flesta man känner föröka sig=) Dom är lite sena eller var det jag som var tidig?? N fyller 8 år nästa lördag och det är ju helt upponer vad tiden går fort. M går sitt sista år på munksunds skola så sen bär det av till "stora" pitholm med äkta tonåringar=) dock drygt ett år tills hon blir en äkta tonåring!

Seriöst så fyller jag 30 snart men jag känner mig inte så gammal men i mina barns och deras kompisars ögon inser jag ju att jag är gammal för dom. Kommer ju ihåg att jag tyckte mina grannar var gamla och dom är runt 16 år äldre än mig så så gamla kan dom ju inte ha varit när jag var liten.

Tror jag ska ta och koka lite kaffe och ringa lite samtal - känner att det var ett tag sen jag pratade med ett par kompisar så tänkte att jag skulle som vilja veta vad som händer hos dom just nu=)

Vill (efter att ha läst henness blogg och dom gjort det officiellt) passa på att gratta Jonna & Peter som ska få tillökning! jättespännande!

bye bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar