tisdag 6 oktober 2009

Long time no see!!

Ja jag har som varit i en dvala när det gäller bloggen för det händer inte så mycket här runtom. Jag kan ju i alla fall berätta att jag har börjar springa, ja ni läste rätt, och jag tycker att det är skitkul! Har satt upp några konkreta mål men om jag når dit är ju en annan femma men ska i alla fall försöka! Igår var ju ut å sprang på asfalt för första gången och det gick faktiskt bra så det blir att testa det fler gånger. Var hur skönt som helst att det var kallt. Kommer helt klart att bli en vinterspringare i huvudsak och inte göra så mycket annat än att underhålla under sommarn. Är ute å springer 3-4 dagar i veckan oftast 4 men ibland händer ju saker man inte kan styra över så då försvinner ju en träningsdag. Kan inte träna för många dagar i rad heller då mina leder, ligament och muskler inte är så van vid rörelse=) Har hållit igång nån månad nu och tycker fortfarande att det är lika kul! Har varit lite orolig att detta skulle vara nåt övergående för tro mig jag har börjat med sport/motion MÅNGA gånger och jag har slutat lika många gånger men nu när jag hållit på med detta ett tag och det fortfarande känns lika skoj kan jag nog säga att jag hittat min grej. Som jag inte heller hade så dålig kondis som jag trodde och det är ju alltid skönt! Saker kommer antagligen att förändras när det gäller schema och dyl. eftersom att just nu testar jag mig bara fram.

Just nu sitter jag bara och väntar och fördriver tid tills S kommer hit och hälsar på! Ska bli kul är höra och se hur det är med henne.

En säkerhetschef/fd polis på en elektronikkedja: " Detta ligger ju utanför varje normal människas tankemöjlighet " Finns en del man vill säga det till ibland=)

1 kommentar: