torsdag 22 oktober 2009

Run forest run!

Ja ungarna är fortfarande sjuk och ja för er som inte visste det N har också blivit sjuk. Det blir fen dygn för M och tre för N så vi får väl se när det ger med sig, tur är ju att dom har lov så att dom inte missar så mycket i skolan för det kan ju bli jobbigt att ta igen även om man gjort hemma.

Var igår och simmade med F och det var jätteskönt och idag har jag varit och sprungit min vanliga runda. Blev inget besök hos sjukgymnasten på grund av sjuka barn men det gick ialla fall bra med låret idag. Ska ringa och boka en ny tid nästa vecka, tyckte inte det var någon ide att boka en direkt eftersom att jag lär väl också blir sjuk så småningom, den som lever får väl se. Kan ju berätta att jag nu har gått ner 10kg och totalt 25cm!!! Måste ju säga att jag är ganska stolt över mig själv!! För er som är ute efter ett underställ ta ett råd från mig, jag har prövat massor från dyra till billiga, men i min mening finns det bara ett som är värt pengarna och det är crafts underställ!! (600kr för två delar) Ska försöka införskaffa min lager två av samma märka men det är lite dyrare så det får nog bli en del per månad.

Jaja nu ska jag gå och duscha och sen lägga mig framför tv:n!!

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar