måndag 1 december 2008

Pissmyran

Idag har jag varit på stan och fikat/ätit med A och det var både jättegott och jättetrevligt. Träffade en kompis som berättade att hon hittat till min blogg och "skällde" lite på mig för att det var så längesen jag uppdaterade och det var det ju faktiskt. Bara det att jag har inte haft så mycket att säga och det har jag inte nu heller i och för sig men något kommer man ju alltid på. Jah lovade henna att ta reda på , det jag nämnt i ett tidigare inlägg, om varför myror är fridlysta men det varkar lättare sagt än gjort. Jag har verkligen sökt överallt på nätet men kammat hem noll. Jag kan inte ens hitta bekräftelse på att dom verkligen är fridlysta men eftersom att mina uppgifter kommer från anticimex ger jag inte upp riktigt än, får väl om inte annat ringa till anticimex och fråga hur det är med saken.

Nu tror jag inte att jag har så mycket mer att säga för stunden men kanske kommer ett nytt inlägg eller så kommer det ett nån annan dag!

*Kärleken är en tyrann som inte skonar någon* Pierre Corneille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar