söndag 14 december 2008

Krogen!

Igår kväll hade jag, A och J bestämt oss för att ta en tur ut på krogen och innan dess var vi hemma hos mig. Som alltid när det är en massa tjejer på utgång så blir det en massa smink, hår och struntsnack. Detta snack fortsatte ändå till kön in på kalles och en kille bakom oss höll på att skratta ihjäl sig, tack för det A=) Vi hade jättetrevligt men trots att det var lucia var det inte värst mycket folk. Vi kom på, eller rättare sagt min bror som skulle köra ut oss, berättade att det var lucia. Vi trodde att vi skulle kunna glömma kalles men det var inte så lång kö och den gick fort. Träffade inte många bekanta ansikten och det är alltid tråkigt, är ju som tjusningen med att gå ut. Dock dansade jag ju faktiskt 2 hela danser, hör och häpna. Det hör verkligen inte till vanlighterna. Ebba gröns 800 grader spelades ju så vad annat kan man göra då? J hade en konstig icke rumsren fundering igår som hon tyckte att jag skulle fråga om i bloggen men jag tror jag låter bli, så till dig J, vi får ta reda på det på andra håll=)

Veckan känns lite full kanske till och med för full, möten, möten, möten och kalas och se några dagar senare är det julafton, phu säger jag då bara. Den dagen då det är jag som ska laga all julmat och stå för julen tror jag den kommer att bli inställd. Det är från och med då familjen L/S firar ju på varmare breddgrader.

God jul från oss ialla fall!

*Gode Gud, Julen borde komma tidigare för barn kan inte vara snälla så länge* Beth ur Barn skriver till Gud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar