måndag 22 december 2008

Jul, jul och åter jul!

Skulle ju kunna säga att hade det inte varit för barnen skulle jag kunnat skippa hela grejen med jul. Har varit in till stan idag med barnens faster som kommit hit från Norge och vi har kollat in dom sista julklapparna som ska inhandlas. Imorgon är det äntligen över allt med julklappshandel som jag personligen tycker är värst. Bara att komma på vad man ska köpa till alla är ju en hel vetenskap. Nåja själva julafton är ju som mysig med god mat och glada förväntansfulla barn, man minns ju julen själv, kändes ju som att tomten aldrig skulle komma.

Mellandagarna kommer nog att gå i pyssladets tecken och dom tusen (1000) korten jag har i en skokartong får sin välförtjända plats i ett album. Har önskat mig lite pyssel men vi får väl se vad tomten kommer med. Jag har ganska mycket grejer redan och A har inskaffat en quickutz tång med två olika alfabet/typsnitt. kolla in www.scraphuset.se för vidare inforamtion om tången om ni är intresserade.

En prins i new york eller notting hill? Det är frågan det.

*I am a big fan of vampires. I've always been obsessed with the genre, and the beautiful romanticism and erotic kind of nature of the immortal being, the undead who lives on human blood* Alex O'Loughlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar