onsdag 26 november 2008

Ursäkta!

Just nu irriterar jag mig verkligen på att när jag publicerar ett nytt inlägg så blir det fel tid. Mitt förra inlägg publicerades kl 15:58 enligt blogspot.com men jag satt och skrev det flera flera timmar tidigare, nämligen kl 01:00!! Jag har försökt att rätta till problemet men jag antar att jag inte har min starka sida i datorer men är å andra sidan bra på andra grejer!

Har nyss fått hjälp av min bästaste bästa A att ställa om tiden på min blogg för så otroligt irriterade när blogginläggen publiceras på fel tid. Snacka om ett dages I-lands problem! Hur som helst har jag ialla fall ordnat problemet så nu är allt frid och fröjd på bloggen.

Jag är väldigt avigt inställd till att gå och lägga mig just nu och det har nog sin anledning i att jag kommer bara att få ligga och snurra men vad att göra det är ju bara hoppa i säng vare sig man vill eller inte. Jag är ju verkligen en nattuggla och skulle mer än gärna vara vaken hela nätterna och sova på dagarna. Tror att jag och min bror har samma problem om man vill kalla det så. Klart dagens svenska samhälle är ju verkligen uppbyggt på att man sover om natten och vaken på dagen.

Kom på att jag måste reda ut en sak. Jag har ju skrivit om min allra bästaste bästa A och det är ju min bästa kompis sen har jag ju min älsklig T här hemma och för utom mina barn givetvis är dom två dom viktigaste i mitt liv. Vet inte vart jag hade varit om jag inte haft dom!! Tack för att ni finns här för mig!!

* Det är verkligen ingen vidare mening med att uppleva intressanta saker som översvämningar, om man inte får vara två om dem. Det är bra mycket trevligare att vara två. * Nalle Puh

1 kommentar: