onsdag 19 november 2008

OK!

Då ska vi testa detta med att blogga - har som aldrig förstått att man har tid att uppdatera varje dag eller ens varannan. En som jag som då älskar att läsa andras bloggar är ju verkligen tacksam när det uppdateras ofta. Jag känner väl lite så att vad ska jag ha för något som är intressant att berätta men då å andra sida är det ju alla vardagliga saker som är kul att läsa som tex. vad någon ätit till middag idag, superbra att få tips på den vägen. Vi har då ätit taco idag ifall någon ville ha ett mattips inför morgondagens middag. Jag borde ju vara ganska bra på att skriva blogg ialla fall om en massa skitsaker men då är ju frågan vart ska man börja?! Kanske vore en bra idé att ge en liten kort beskrivning av mig själv.

Jag har då nyss fyllt 29 år så jag har ett helt år på mig att gruva tills 30-års kalaset (som är värre än själva grejen med ett bli 30) hatar att kramas med andra än min sambo och mina barn. Har en vovve som heter Lilo och är av rasen berner sennen(bild kommer senare) Barnen är då en tjej som är 10,5 (halvan är väldigt viktigt enligt henne) och heter Malin och en pojke som nyss fyllt 7 och heter Noel. Får väl se om det blir några fler barn i framtiden=) Ja det var väl jag det.

Gör inte så mycket på dagarna utan jag ser väl ganska mycket serier (många att hänga med =P ) eller film. Min tanke är väl att jag ska försöka komma igång med lite motion av det blöta slaget men det är segstartat men men skam den som ger sig, gäller nog bara att ta sig iväg ett par gånger sen går det på rutin eller det kanske bara är vad man hoppas på?!?

Jaja nu får det vara bra för idag får se om vi syns imorrn=)

*Det är lättare att beskriva vad kärlek icke är* Alfred Adler

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar