torsdag 20 november 2008

Då var det en ny dag!!

Helt otroligt men jag har redan gjort middag, blev hemmagjorda köttfärsbiffar och skalat potatisen så den är bara att sätta på lagom till att vara klar när Tomas kommer hem. Vi var ute och gick med Lilo igår kväll och kom på att vi skulle testa lite sökträning med henne och döm om min förvåning så fattade ju hon vad det hela gick ut på direkten, så det kommer vi att fortsätta med.

Det finns ju en massa saker man skulle vilja skvallra om på en blogg men vad svårt det är att bedömma vad som är ok eller inte ok att skriva. Givetvis kan man ju inte skriva namn eller skriva sådant som någon sagt åt en att inte berätta men resten då?!?

kändes tomt i huvudet idag, vet att igår kväll när jag skulle sova kom jag på en massa saker som jag kunde skriva om men är det bara blankt, JO! en sak - det verkar vara alla som längtar till jul och julpynt men inte jag jag bara gruvar mig som en tok. Jag skulle mer än gärna hoppa en snabbt hopp ända fram till påsk! Tycker inte ens lite om vintern!

Nä nu var det allt för stunden, kanske kommer mer senare idag!

*Barn håller på att bli stora när de börjar ställa frågor det finns svar på* John Plomp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar