torsdag 24 maj 2012

Torsdag!

Nu sitter jag mest och väntar på att Lo ska vakna så jag få kasta (läs: truga) i henne lite lunch som idag kommer att bestå av gröt! =) Ikväll är det att göra sig klar för bröllop som gäller! Färga hår, raka ben, plocka ögonbryn mm mm jag tror ni fattar! =) En av min närmsta vänner ska gifta sig och kommer från och med lördag vara känd som Fru Högberg! Lite ballt måste jag ju säga! Funderar på om det är svårt att vänja om sig vid ett nytt efternamn? Ni som gift er och bytt, är det så eller?? 
Efternamn ja, nu heter vi ju alla Lindberg förutom Tomas men frågan är vad man skulle heta om man gifta sig! Vi ska då alla heta samma men frågan blir då VAD ska vi heta?! =)

Nåja det blir inte aktuellt än på ett tag! =P Den som lever får väl se! 
Jösses vad intressant detta var....Nu har Milou vaknat så då är det bara börja förbereda för utgång då! =)


1 kommentar:

  1. Jag hade en liten identitetskris när jag bytte efternamn, men det gick över fort! :-) Vad heter Tomas i efternamn? Eftersom jag hette Johansson, var ju nästan allt bättre. ;-)

    Pussa dina småttingar från mig! Hoppas förresten jag får träffa lilla Milou i sommar! Ja, de andra också förstås!

    Kram Linda

    SvaraRadera