måndag 14 maj 2012

Ja, det blir ju mest bilder nu för tiden!! :-) hoppas det är ok!! Det händer ju inte så mycket olika saker hör hem à utan är ju mest samma visa varje dag! Vi stiger upp, äter frukost, byter bajsblöjor, klär på oss, vilar, lunch, går ut om det är väder alt städar om det är dåligt väder, vilar, mellis, väntar på storasyskonen och pappa och sen middag!! Ja ni fattar! Kväll och läggdags och sen är det samma visa nästa morgon!! Kanske inte så kul att höra om!! Snart, snart, snart hoppas jag att minsta damen vill bli lite mer samarbetsvillig så att man kanske kan fara på nån mammafika med FB- gruppen, om jag törs!!?? :-p Är nog blygare än vad folk tror eller vad jag vill erkänna för mig själv!! :-p

Nåja...bilder var det ju jag tänkte visa!! Här kommer dom:


Inte lätt när man sovit middag och pillat ut snodden...


....men precis lika söt...


...och lika glad...<3


Å här har vi den lilla damen som börjar bli stor...


...och precis hur stor får vi veta imorgon när vi ska på en något tidig 3-månadersbesiktning och ta två hemska sprutor!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar