fredag 4 maj 2012

Just det....

Nu kom jag ju på att det var mer frekventa uppdateringar jag hade utlovat så då är det väl bäst att jag gör som lovat!! Jag har inte så mycket att berätta mer än att lilla mini börjar var mer tillfreds men att hon har lite svårt att somna in och det verkar vara hennes problem för stunden!! Tips på åtgärd, någon??!! :-)

Annars då?? Jo mamman i huset längtar nog mer än barnen till sommarlovet!! Halleluja kan man ju säga!! :-) pappan ska vara hemma 8 av sommarlovets 10 veckor och det ni, är ju helt underbart ska jag lova!!

Frågor någon?? Shit va svårt det är att skriva i bloggen nu för tiden!! Vet inte riktigt vad kag ska skriva om då mina dagar i stort sett alltid ser likadana ut och inte alls är speciellt spännande!! Så ni kan väl fråga saker istället??? Please!! :-)

Nån bild då för att avsluta:




Gungpremiär!!




Nya vagnen!!




b>Allmän gullskit!! <3/b>



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar