onsdag 6 april 2011

I väntan på....

...mina one piece:are!! Herre jesus vad jag har väntat och nu efter många om och men har jag fått veta att den ena sitter fast i tullen men det har visst börjat släppa så den borde komma inom relativ kort tid och den andra sitter fast i överraskande nog; Ånge!
JÄVLA ÅNGE!
Vet inte varför men det skulle kännas bättre om det stod att det var i Jönköping istället! Nåja det borde ju innebära att jag har den ena innan helgen i alla fall! =))
Supernajs blir det i alla fall!



Dessa två är på väg hem till mig och jag tror det är den bruna som kommer innan helgen =)


Jag har kommit på att jag ska göra foto-pärltavlor till försäljning så om nån är intresserad kan ni väl höra av er via bloggen eller på facebook! 
Superbra presenter till dop, födelsedagar mm

HÄR!! kan ni kolla in vad en foto-pärltavla är och just denna är i storleken 30*45cm (stående bild)!
Andra varienater man kan få är 45*30 cm (liggande bild)
Eller 30*30 cm
Färg eller svart/vit
Pris: 
350:- (liten)
450:- (stor)
HÄR!! kan ni se hur 30*30 cm tavlor ser ut och även en färgtavla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar