torsdag 7 april 2011

Tandläkaren och Jeanette...

Idag kl 11 ska jag vara hos tandläkaren för att fortsätta men min rotfyllning och jag vill verkligen inte alls göra det! Ont, ont, ont! Eller nja så ont gör det väl i och för sig inte men efteråt när bedövningen släpper så gör det ju ONT!! Få sprutor i munnen sen är ju inte heller min grej men va fan det måste man ju när man ska rotfylla! =(
 Som riktigt tur är ska jag till söta Jeanette för lite frisering och då har jag ju något att se fram emot och det är ju rätt bra! 
Min ena onepiece kom igår och det var den bruna teddy som kom och JA; den är lika skön som den ser ut =) Är inte redo att möta omvärlden med den på mig men jag har med den till Jeanette för ombyte efter tandläkaren =)
Bilder på nya frisyren iklädd min onepiece kommer så småningom! Vill inte lova idag men jag ska göra ett försök!! =)

Wish me luck!!

3 kommentarer:

  1. Vill gärna se den där one piece dräkten. Tror att jag också skulle vilja ha en.
    Ska du redan frisera dig, var det inte nyss vi var dit =)
    Gillar inte heller att vara hos tandläkaren men man måste ju ibland. Hoppas det gick bra. Kram Carita

    SvaraRadera
  2. Carita: Jo jag ska ta ett kort och lägga ut =) Den är minst lika skön som den ser ut =P Frissan var väl inte riktigt rätt men jag har satt in löshår och då hjälpte en kompis mig att klippa ihop allt =))
    Gick bra hos tandläkaren men ul är det ju inte =(
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tandläkaren är verkligen aptrist att åka till. Kostar massor och gör ont, inte en bra kombination.
    Allt är bara fint med oss, Minno har börjat sova hela nätter!! Tre nätter i rad har det blivit, får väl se om det håller i sig :) Klart vi ska åka & bada nån onsdag förresten!

    SvaraRadera