söndag 17 april 2011

Dopet!

Dopet gick hur bra som helst och jag var faktiskt inte alls nervös men å andra sidan behövde jag ju inte gör nåt annat än att hålla i Lo =) Rätt skönt att vara upptagen med det eftersom jag annars i vanliga fall skulle ha svårt med vart jag skulle ha min händer och armar! 

Tusen tack till alla inblandade och ett extra stort TACK  till AJ! Utan din hjälp hade detta ALDRIG gått i hop!

Lo fick MASSOR med fina presenter och MASSOR med pengar som redan idag har kommit till användning! Vi har varit och köpt en barnvakt så att man tryggt ska kunna ha henne ute i vagnen för henne sovstunder! Ska bli så otroligt skönt att kunna stoppa ner henne i den och även ha tryggheten att hålla kolla på temperaturen samtidigt! Den rekommenderades av J & P som vi turligt nog träffade på barnens hus! Tack för tipset och lycka till med bilstolsinköpet! Ni (läs: J) kan ju berätta vad ni kommer fram till för nåt vettigt eftersom att det ligger ju i framtiden för oss med =)

Nu tänkte jag inte berätta nåt mer idag utan tänkte istället bjuda på en bild eller två =)

Lo Viktoria




Gudfar André och Gudmor Anna

Sångfågel Malin
Min älskade familj

6 kommentarer:

  1. Så fina bilder och jag håller med dig, det var en så fin dag. Du har en härlig familj. Kramar Carita

    SvaraRadera
  2. Mysigt att vara med er denna dag <3

    SvaraRadera
  3. Nöjet var helt på min sida! :) Det var ett så fint dop! <3

    SvaraRadera
  4. Ja det är tur att du har AJ. Det blev jätte fina bilder./ Mamma

    SvaraRadera
  5. Så fina bilder på familjen :) japp ska meddela vidare då vi bestämt oss och slagit till ;) kram god natt!

    SvaraRadera
  6. Guuuuu va fin Malin var på bilder där hon sitter vid pianot! Ni var ju fina allihop men den bilden var verkligen super!
    Härligt att ni hade en sån fin dag :) Tycker att det börjar bli dags för en heldag med mig och Minna för dig och Lo :D

    SvaraRadera