måndag 25 april 2011

Hemma igen...

Nu är vi hemma från en långhelg i Jokkmokk och det har gått jättebra! Hade gruvat lite för att åka dit med Lo och inte ha tillgång till rinnande vatten men med lite hjälp av mormor så har det gått alldeles utmärkt! 
Det är konstigt hur man kan tänka runt detta lyx med rinnande vatten! Dom flesta skulle nog tänka, dusch, toa, disk som det man skulle sakna rinnande vatten till mest men i mitt fall är det att borsta tänderna! Gud så skönt med rinnande vatten när man ska göra det! Resten går hur bra som helst!

Super Nova fungerar super! =) hur nöjd som helst måste jag ju säga och jag kan i min tur rekommendera den vidare! 

Idag hade jag nog tänkt börja i Noels rum om jag får tag i färg annars blir det att spackla och riva tapet, dock inte kanske i den ordningen =P
hade tänkt försöka fota det jag "scrappat" i Loans album men vi får väl se vad som kommer först! =)
Blir inget långt inlägg nu för jag skriver med en hand då Lo ligger på den andra!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar