torsdag 21 april 2011

Malin!

Idag fyller Malin 13 år och tiden har bara sprungit hit! Jag kom nyss hem med henne från Norge och då var hon bara drygt en månad gammal! Hennes 13-årsdag kommer att firas i Jokkmokk men så mycket presenter blir det inte för det fick hon i samband med Loans dop då vi visste att vi skulle vara borta på självaste dagen D :-)

Idag blir det middag hos Ester och det skulle visst bli pakt! Inte det minsta dumt! Längtar som få och hav gissar att innan klockan slagit middagstid lär man vara utsvulten! Tur är väl det för gott lär det ju vara!

Jag har för övrigt fått/köpt min nya telefon och är hur nöjd son helst med den!
Har jag sagt att JAG har VÄRLDENS bästa sambo tidigare?!?! Om nu någon missat det så säger jag det igen!!! JAG har världens BÄSTA sambo!! <3

2 kommentarer:

  1. jag funderar på vad man äter då man äter pakt?! ;) Å sen vilket hav är det som gissar att du lär vara utsvulten innan middagstid?! ;) Kan bara inte låta bli dom få gånger du har stavfel i bloggen... fniss fniss fniss!
    Pussa på födelsedagsbarnet från mig! <3

    SvaraRadera
  2. Nu känner jag att jag måste ge mig tillkänna efter att ha hittat din blogg på omvägar och "tjuvläst" sista dagarna ;) Vet själv hur kul det är när man får kommentarer från besökare! Har varit som uppslukad då jag läst om dig och ditt liv för du skriver otroligt bra/ underhållande och beskrivande och sen avhandlar du intressanta ämnen- såna som vi har gemensamt :) Har oxå en sladdis-tjej, född en månad efter din lilltjej, med en "ny" pappa och min äldsta dotter måste gå parallellt med din stora tjej för hon går oxå på Pitholm i 6:an.
    Om din sambo jobbar kvar på Kappa så är vi kollegor för både jag och maken jobbar där, dock på andra avdelningar och med andra uppgifter :)
    Hoppas det är okej att jag fortsätter kika in här och läsa :)
    Ha en skön söndag!
    /Vera

    SvaraRadera