torsdag 19 februari 2009

Projekt!

Jag har börjat med att måla om i datarummet, aka kuben, eller jag har kommit så långt att jag har målat bänkskivan och hyllan i färgen svart, högblank variant. För er som inte visste det om mig så är min favoritfärg rosa i dom flesta nyanser så det blir färgen på väggarna, vildros tror jag den hette. Tro det eller ej men T hade inga protester alls utan sa mest bara att det skulle bli bra med lite färg. Allt annat här där vi bor är brunt och alla nyanser av den färgen. Ja inget har gjorts här på flera år och då var det modernt med alla nyanser av brunt. Kan säga som så att om eller när vi flyttar kommer det vara färg i alla rum kanske inte enbart på väggarna där svart och vitt funkar bra men på allt grejs man har.

nu till maskeringstjepandet och vi har grönt för rosa....

på återsende

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar