fredag 20 februari 2009

Färdig...

Nu har jag målatklart i "kuben" så nu måste det bara få torka tills imorgon och sen sätta in allt igen. Ska bli kul att få se ett färdigt resultat snart. Det blev i alla fall väldigt rosa men det gillar jag. Den här gången kommer jag faktiskt att försöka "staijla" rummet lite mer och det ska bli riktigt kul.

Såg en film idag medan första lagret torkade och då var det en snubbe som sa nåt som stämmer in på mig och som jag orde lära mig lite av. Jag tror inte riktigt på Gud, men respekterar självklart dom som gör det, men ville bara för sakens skull säga att jag inte tror han finns, just nu ialla fall.

"Det var två bönder som båda var i desperat behov av regn men det var bara den ena bonden som förbredde för regnet. Båda bönderna bad och bad om detta regn men vem var det som fick det tror du?"

Självklart var det ju bonden som hade förbrett sig för regnet. Jag kan ju sägaa att jag är den andra bonden som ger upp för lätt och alltid förväntar mig det värsta istället för att förbereda mig på det bästa. Ska väl återkomma med hur det går att ha den inställningen i min värld. Wish me luck!

Night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar