fredag 13 februari 2009

And the winner is...

Hittade en kul grej på sofias sida som jag ville testa=) sofiasvammel.blogg.se




Vem står på nr 1? vad tycker du om denne?
Lottie och hon är en av dom bästa i världen - hur smart som helst=)

Är nr 10 en ovän till dig?
Nä absolut inte hon är ju min allra bästaste bästa=) love u girl!!

Är nr 92 het?
Ja nog är hon väl söt och väldigt gravid


Vem är på nr 3?
Numret till Lilos kennel.


Är nr 47 en tjej?
Japp, Jessica är nr 47.

Är nr 32 bra i sängen?
Ingen aning och har under inga som helst omständigheter tänkt testa heller!


Vem är på nr 100? Vad tycker du om denne?
Ingen aning för jag har ingen på nummer 100


Är nr 88 född året 1988?
Ids inte kolla men det känner bara en född 88, som jag har i telefonboken ialla fall, och det är tomas syster anna. Börjar ju på A så hon är nog inte på plats 88


Vem är på nr 68? vad tycker du om denne?
Min mormor, ingen ide att försöka beskriva - hon är bäst!

Är nr 38 ful?
Nej


Vem står på nr 22? vad tycker du om denne?
Dan, han är snäll


Har du strulat med personen på nr 55?
Nope, men min bästis har =P


Är nr 70 en person du vill lära känna bättre?
Nä egentligen inte


Vem står på nr 76? vad tycker du om denne?
vetrinären i luleå och jag har aldrig pratat med dom utan har numret som ett ICE så man slipper i paniken leta reda på det=)


Ok detta var då mindre roligt än vad jag trodde, fatta hur besvärligt att räkna ut vem som är på vilken plats. Kan ju i och för sig bero på min telefon för i vissa är namnen säkert reda numrerade

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar