lördag 4 april 2009

Utmaningen antagen!!

1. Vad heter du? Sara

2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Ganska nöjd med Sara

3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Ingen aning faktiskt men det kanske du kan berätta mamma??

4. Vilket stjärntecken är du? Skorpion

5. Vilken årgång är du? -79

6. Vart bor du? I min lägenhet i Munksund

7. Bott utomlands? Jo

8. Flyttat antal gånger? 13 gånger tror jag det blir

9. Vart skulle du vilja bo? I en annan tidszon

10. Vilken skolklass? går inte skola.

11. Vad vill du bli när du blir äldre? Smartare

UTSEENDE

1. Hur lång är du? 176

2. Hur mycket väger du? Tillräckligt.

3. Hårfärg och frisyr? Blondin med en svart slinga

4. Ögonfärg? gröna

5. Mest nöjd med? Söta gener till mina barn

6. Minst nöjd med? Stortån

7. Skostorlek? typ 38 men det varierar beroende på skotyp

8. Glasögon? Jo, fast aldrig på mig

9. Har du några piercingar/tatueringar? Två tatueringar

FAVORITER

1. Filmer? Braveheart men är mer en serietittare

2. Låtar? just nu är det running up that hill med placebo feat. kate bush.

3. Årstider? Våren, när förväntningarna för sommaren är på topp

4. Mat/dryck? Kinamat/vatten

5. Djur? Hund helt klart =)

6. Färg? Tycker om färg... fast rosa är ju väldigt väldigt fint =)

7. Parfym? Tommy T Girl eller DKNY den gröna..

8. Tv-program? Tror inte att jag har tillräckligt med tecken för att skriva alla men för att nämna några, Bones, Greys anatomy, CSI, CSI Miami, Supernatural, Nip/Tuk, ER, One tree hill mm mm

9. Ämne i skolan? Språk

10. Sysselsättning? Scrapbooking

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Har inte bestämt mig än men det kan ju bero på vädret inte har bestämt sig så det är väldigt olika

2. Vad använder du just nu för skor? Jympadojjer

3. Favoritfärg på kläder? Svart, rosa men använder ju som alla andra möjliga färger

4. Favoritmaterial på kläder? nå skönt

5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Det jag har, gråa nike byxor och blårandig t-shirt

6. Favoritaffärer? Rima kan man ju lätt svara på den frågan!!!

7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Inte alls så mycket... inte ens så att jag köper kläder varje månad...

8. Favoritmärke? på vad?

9. Vad har du för byxstorlek? Det beror ju på vilken typ av byxor

10. Vad har du för tröjstorlek? L

DITT RUM

1. Stort, litet eller mitt emellan? Bor i Lägenhet

2. Vilken färg på tapeterna? Tråkiga förutom i datarummet där är det rosa ala knall och svart

3. Vilka färger går rummet i i övrigt? Vilket rum?

4. Favoritmöbel i rummet och varför? Datorn om man får säga att det är en möbel?

5. Vad vill du ändra där inne? Vill ha en ny säng

6. Vad har du där inne av följande:
Nu tar vi sovrummet som rum...

a) Tv? Ja

b) video/dvd? Ja

c) dator? Ja

d) stereo? Nej

e) telefon? Ja, mobiltelefon

7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Hus.. en väg..

8. Vad gör du oftast i ditt rum? Sover eller ligger framför datorn...

9. Vem förutom du brukar sova i din säng? Jag å våra 8kvm täcken och 6 kuddar och bland allt det finner jag också min älskling

10. Favoritpryl i rummet? Tänker jag inte berätta


BLANDAT

1. Vad heter din morfar? Thore

2. Var har du i din:

a) Jackficka just nu? Alldeles för mycket men skulle gissa på hundgodis, skräp, tändare, cigg nycklar mm mm

b) Skolväska just nu? nä det var ett tag sen jag använde en sån

c) Handväska eller liknande just nu? Skräp, skräp, tampong och åter skräp

3. Vad är du beroende av? David Boreanaz

4. Vilket land kommer du i från? Sverige

5. Vilken sorts lypsyl använder du? Lypsyl

6. Vad tror du på? på massor men mest på fakta

7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Sara-vet-allt-religionen

8. vad köpte du senast? Fil, tamponger, cigg, Fingers och godis, glass till barnen, Tomas fick banangodis.

9. har du nåt husdjur? Vovve och läskiga kryp under sängen

10. vad bor du i? Lägenhet.

GREJER

plånbok: Svart

tandborste: Har jag.. en rosa tror jag bestämt =)

smycken: Efva Attling halsband och en medaljong med kort på barnen i=)

solglasögon: Blåa armani

underkläder: Oftast, men inte när jag duschar

nagellack: Nej, nej och nej

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där? -fili -vänskap, -kärlek, dragning, bindning till. Medicinsk terminologi

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? Anna å väggen

3. Vad var det senaste du såg på tv? På en tv-sändning från hålet i väggen var det nog brottsplats usa

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: 21.45 (rätt svar: 22:21)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? Anna som pratar

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? När jag kom från affären

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? Anna

8. Vad har du på dig? Mjukiskläder

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad? Inget

10. När skrattade du senast? nyss

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Väggdekor, högtalare, dataskärm bänkskiva, proppskåp ventilationshål och rör. Ja lister å såna grejer då förstås

12. Har du sett något konstigt på sistone? Anna

13. Vilken var den senaste film du såg? Irene Huss

14. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Massor med onödiga grejer är jag helt säker på..

15. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. Jag kan vända in och ut på min navel =P

16. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? Att få pappskallarna söderut att fatta att krig inte löser många problem eller sparka fredde rinefeldt från sitt jobb tillsammans med hans anhängare

17. Tycker du om att dansa? NEJ!! För jag är en jävla tråkfi..a enligt anna

18. Vem utmanar du? sofiasvammel.blogg.se

Antog utmaningen men sket i mobiltjafset för det är så besvärligt=)

bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar