tisdag 7 april 2009

En lista igen=)

Säger precis som anna, det är ganska roligt att göra listor, dock kanske inte att läsa men här kommer en igen.

OM DIG:

1. Ditt namn? Sara
2. Ålder? 29
3. Vart bor du? Munksund
4. Bor tillsammans med? Sambo och vovve just nu iaf...
5. Husdjur? Lilo
6. Färg på ditt hus? Bra fråga?!
7. När är du född? 1979
8. Klass? Ingen
9. Vilket år tar/tog du studenten? tog inte studenten, fick barn istället
10. Något jobb? Sjukskriven


DAGENS:
11. När gick du upp i morse? Vaknade typ 11
12. När ska du sova? Ikväll/natt nångång
13. Duschat idag? Nej men måste väl det=/
14. Kramat någon idag? Ja
15. Pussat någon idag? Nja kanske
16. Vad har du ätit idag? Fil
17. Dagens klädsel? Gråa nike mjukisar och kamouflage tshirt
18. Dagens smink? gårdagens
19. Dagens sötnos? Jag?!
20. Dagens roligaste? Hmm.. får nog vänta på den..


VEM:
21. Har du många vänner? Tillräckligt - känner mig inte ensam=)
22. Hur många har du kysst? Hur ska jag veta det?
23. Vem kramade du senast? Tomas...
24. Hur många har du haft sex med? Inte så många enligt mig iaf dock är ju det relativt
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen jag vet iaf
27. Har du pojk-/flickvän? Ja jättemånga men bara en sambo=)
28. Vem pratade du med i telefon senast? Anita
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Fiali: Bara telesvar


BÄSTA:
31. Film? Braveheart är väl tre i topp iaf
32. Låt? Kan nog inte säga att någon låt är bäst, dock tycker jag väldigt mycket om Du får inte...
33. Mat? kyckling med salami skinka och vb-ost är ju snuskigt gott =)
34. Dryck? Vatten
35. Färg? Rosa?! =)
37. Stad? Piteå=)
38. Land? Nåt annat än sverige iaf
40. Människa? Människor: måste ju vara mina barn!

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? Booth
42. Personen du kysste? Tomas
43. Gången du spydde? Kommer inte ihåg
44. Gången du grät? När jag såg på förlossningskliniken
45. Pizzan du åt? Mexicana från Hawaii
46. Gången du var i Göteborg? 2005
47. Gången du var i Stockholm? 2006
48. Gången du var full? Juldagen 2008
49. Gången du var hög? Igår måste det ju ha varit=P


ANTAL:
70. Personer du älskar? Ett par stycken

71. Personer du hatar? Hmm

72. Hur många pojk-/flickvänner har du haft? Massor=)
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? En
74. Glassar du ätit på en dag? Förmodligen inte så många eftersom jag inte tycker om glass
75. Festivaler du varit på/ska på detta året? PDOL möjligtvis
76. Gånger du haft minnesluckor? ett par gånger och finns det nå värre?!?!
77. Gånger du varit hög? Massor med gånger och lagligt till och med, dock inte kul
78. Personer du saknar just nu? Mina barn och min morfar.
79. Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger


VEM:
80. Vill du kyssa nu? Tomas
81. Ska du träffa imorgon? Jeanette för lunch på stan sen blir det säkert anna också=)
82. Sjöng du senast för? Ingen aning
83. Hade du senast en msn-konversation med? Anna=)
84. Spelade du tvspel med senast? Måste nog vara Anna... har inte spelat tvspel med så många andra...
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Tomas såklart=)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? En hemske städerska
87. Förtjänar att dö? En jag kan komma på
88. Är söt? Jag?! =)
89. Vill du sova jämte inatt? Tomas såklart=)


VAD:
90. Gör dig glad? Mina barn och vänner och såklart min älskling...
91. Gör dig ledsen? Orättvisa
92. Vill du helst göra nu? Scrappa eller se bones, står å väger lite
93. Önskar du att du slapp göra? Ta hand om tvätten och göra middag
94. Vill du ha nu? Städerska, tvätterska och kock skulle göra mig rätt nöjd=)
95: Önskar du dig i födelsedagspresent? Se fråga ovan och jag fyller faktiskt 30 så då får man önska sig dyra saker det sa sofia till mig=)
96. Längtar du till? Ett hus
97. Tycker du om dina betyg? ingenting

98. Ångrar du i ditt liv? Lite kluven där men finns några saker
99. Är det bästa som hänt dig? Mina barn och min älskade sambo=)
100. Hur mycket är klockan? 13.23



Vill bara också säga att ni ska titta in hos en gammal klasskompis till mig som just nu är i Sydafrika för att hämta sin adoptivdotter, gud vilken söte unge=) Grattis ninna!! nuduninna.blogg.se

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar