torsdag 9 april 2009

Städning pågår....

...men gud så otroligt trist det är att städa dock så är det ju helt underbart när man är klar. Får se om det blir lite "scrappande" ikväll, ska se en film som börjar kl 22 och det tar ju ett tag och bara ta fram alla grejer och sen plocka undan som igen, men men det som lever får väl se. Om det finns någon som känner sig manad att översätta frasen: Accedentilly on purpose kan ju skriva det i gästboken. På latin är det ju casu consilio som jag har som bloggnamn eller vad man nu kallar det, ja ni förstå säkert, men jag kan inte komma på någon bra svensk översättning så som det finns till dom klassiska carpe diem eller amor vincit omnia. Dessa saker kan irritera mig i veckor, eller tills jag kommer på nåt i alla fall. Nä hur lite det än lockar måste jag nog återgå till städningen är ju inte så mycket kvar nu!

Glad påsk!!

bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar