söndag 12 april 2009

Natten!!

I går kväll/natt var jag och Tomas hos Boman och det var väldigt trevligt dock gick jag hem ett tag innan Tomas för jag höll sannerligen på att frysa fast. I vanlig ordnings skruvade jag lös duschslangen, ni som känner mig vet varför, och gissa om jag hade roligt när vissa i församligen letade absolut överallt eller jag inte riktigt överallt eftersom att han hittade ju den aldrig=) HIHI!!

Frågan är nu vad kvällen ska bjuda på. A undrade om vi skulle scrappa lite men jag vet inte om jag är så sugen faktiskt, har försökt komma på en LO i huvudet men det kommer inget så då är det så svårt.

Jag har förövrigt kanske tänkt starta en till blogg som jag inte ska ha öppen för allmänheten utan som jag ska lämna ut lösenord till speciellt utvalda. En vän till mig har gjort så och i sin icke publika blogg visar hon sidor av sig själv hon inte vill att alla ska läsa. Där vräker hon ur sig det mesta hon tycker är piss och skit men men vi får väl se om det blir nåt av det.

bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar