fredag 12 augusti 2011

DHL!

Alltså jag bara måste få göra lite dålig reklam för DHL för det är ju jävlat skandal! Året är 2011 och det tar ett  paket MER än ett dyng att komma sig från lulleå till Piteå och mottagaren. Än är det inte framme och man undrar ju om det någonsin kommer fram! Återkommer med information när jag vet exakt hur långt tid det har förbrukat på 5 mil (ca)! Jag cycklar ju för f*n fortare än vad DHL kör verkar det som! Kanske skulle ta och ringa och fråga om dom behöver knuff-hjälp! Nä, jag är inte alls sur på DHL! Kassa speditonsföretag! Jag vet ju av erfarenhet att det tar inte alls lång tid att tömma en lastbil på varor eftersom den alltid är lastad "smart" så det som ska av först är lastat längst ut! Nåja nån gång innan året är slut borde ju min leverans vara framme?? Man kan ju börja tvivla!!

STOR TUMMEN NER till DHL!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar