söndag 21 oktober 2012

Söndag!

Första dagen på "stopp-veckan" avklarad för pappan och resten av familjen! Det gick faktiskt bra!! :-) gruvar mig lite fortfarande för vad som komma KAN men man kanske blir glatt överraskad! :-)

Haft en supertrevlig dag med besök av min nyfunna vän (har ju inte hunnit fråga om du vill vara anonym här??) och hennes gullfis till dotter! Lo och lilltjosan hennes är jämngamla och verkar komma riktigt bra överens! :-) mycket kul med tanke på att dom troligtvis blir klasskamrater! I samma veva var även Sara och hennes Melody här som också hon är en tjej född -11 men några månader yngre än Lo! :-) det är ganska precis 6 månader mellan Lo och Melody! :-)

Tror ju minsann att jag utlovade en bild på min nya hobby!! Synd att jag får så lite tid att vidareutveckla den!! ;-p mösstillverkning på hög nivå!! :-)


Här nedan ska ni få se ett litet urval av tyger som finns hemma och är beställda!! :-)








/ LillaStrumpen

1 kommentar:

  1. Närå, häng ut oss det är ok :) Tack själv för några trevliga timmar och väääldigt gott (gödande) fika!
    Skitsnygga tyger, måste glo lite mer på dom innan jag kan välja ut nån favvo som jag gärna beställer lite uppsytt av. Men det blir kanske lämpligt efter stoppet ;)
    Kram

    SvaraRadera