lördag 20 oktober 2012

Lördag

Ja det verkar ju finnas en läsare kvar i alla fall! Då får jag väl göra ett litet försök för hennes skull då!! ;-p

Idag fyller Milou hela 8 månader och jag förundras verkligen över vart tiden tar vägen!! Någon som vet?? Det rusar iväg och snart är det nog på sin plats att byta latinskt ordspråk som pryder bloggen till tempus fugit!! Detta är ju verkligen något jag återkommer till! Känner spontant att jag verkligen vill bli bättre på att ta tillvara på nutid!! Det kanske kommer med att Milou börjar sova....hoppet finns fortfarande!! The botten is soon nådd!! Nåja, bit ihop eller bryt ihop!!

Idag har vi även firat familjens blivande 11-åring!! Firandet blev flyttat till idag eftersom att pappan i familjen jobbar "stoppvecka" hela kommande vecka med start imorrn!! Kan ju erkänna att jag GRUUUUUUVAR mig en hel JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA massa!! Inte det lättare tt var helt själva från morgon till kväll med 4 ungar men allt går ju!! Gäller att hitta på nåt för att få tiden fram till läggdags att gå!! Förslag mottages gärna!! Blir i alla föl inte så mycket ägnande åt min nya hobby; sy mössor!! :-) ska försöka lägga upp lite bilder nån dag och visa min duktighet... Usch jag vill bara spy på präktiga jävla låtsasduktiga människor!! Ingen nämnd ingen glömd!! Skenheliga idioter finns det gott om!! (Även jag ibland!! ;-p) ja, ni hör nog bitterheten kanske... Jo jag är trött som fan så nu ska kg och min extremt kött-sås-potatisgratäng-MASSAfika-mage gå och sova!!

Gonatt ( hoppas på att vakna mindre bitter imorrn )


/ LillaStrumpen

1 kommentar:

  1. Bitter får man vara och speciellt när man har sämre dagar! Har oxå en stoppjobbande man som lär vara borta bra mkt mer än dom ordinarie 12 timmarna imorn. Till råga på allt så är han extremt förkyld så inte vet jag hur det ska gå, för förkylda karlar är ju i princip döende bara dom andas lite ;)
    Har dom stora döttrarna på vift (övernattning), en son med sovfrämmande och en snuvig bonusson så kanske jag skulle ta lillsnorpan och komma förbi på besök imorn? Om du orkar vill säga! Vi hörs på morgonkvisten, även min cola-kaffe-glass-cupcake-jordnöt-riesen-mage behöver sova!
    Kram duktiga du!!

    SvaraRadera