onsdag 23 november 2011

SMVC 1

Nu har jag varit på SMVC i piteå för första gången denna graviditet och jag hoppas att jag inte måste åka dit fler gånger om man nu inte räknar TUL i v32 och v36 som jag ska göra!
Var dit denna gång för att kolla mina sammandragningar och som tur var så är "tappen" helt opåverkad och det är ju skönt!
Jobbigt när man måste ha ont men det är ju bra att dom inte har någon direkt verkan just nu i alla fall! 
Fick träffa min favoritläkare, DrÅke, och han är alltid lika underbar! =)
Jag ska verkligen försöka få honom när jag ska göra mina TUL om inte annat än för att man brukar få se i 3D men honom! =) Jag har en 3D bild från när jag gjorde ett TUL med Lo och det är ju lite skoj att ha kvar!! DrÅke frågade lite om henne och jag vet inte om han hade läst in allt han frågade om eller om han kom ihåg, i vilket fall så är jag lite imponerad att han tog sig tid att fråga om det han gjorde! Vilken skillnad i bemötandet från sunderbyn där det mest verkar som om man stör deras kafferep när man kommer! Har nog aldrig varit så övertygad om att jag aldrig mer ska åka dit som jag är nu om inte ambulansen hämtar en för då har man nog inget val?! Jag ska till MVC om nån vecka och då ska jag begära ut min journal så jag slipper åka till sunderbyn! Är ju lite enklare om jag har journalen med mig om jag måste åka till skeå!

Nä, nu blir det frukost! =)

För övrigt, hur går det med namnförslag!? =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar