torsdag 17 november 2011

En pojke eller en flicka?

Här kommer ett inlägg som skrevs den 17 november och som en del av er har läst men var bara uppe ett kort tag men nu kommer den upp igen!! =)


*********************************************************************************


Ja, det är ju frågan! Nädå, inte nu längre eftersom att vi var på UL igår i Umeå och fick bekräftat vad Pu är för en liten en! =)
Jag hade egentligen inte tänkt gå ut med det i bloggen och en stor anledning till det är att en del verkar ha fått för sig att det är deras "rätt" att veta eftersom att vi har tagit reda på det men så är det ju givetvis inte! Det är bara min och Tomas rätt att veta!
Hur som helst så tycker jag det är enklare att skriva om Pu om jag kan skriva om det är en han/hon och sen så tycker jag ju det är fantastisk roligt att veta!



Pu är en TJEJ!! =)

Det stannar här i bloggen och skrivs alltså inte på facebook!

Ni får gärna komma med lite namnförslag! Gärna lite ovanligt i stil med Lo, alltså inte märkligt men inte med i topp 100 på svenskanamn.se =)
Jag gillar ju för övrigt unisexnamn också så såna är ju alltid välkommet men även andra namn!! =)


4 kommentarer:

  1. Charlie är ju fint. Vi hade en kvinna på jobbet som hette Caj, men det blir ju lätt lite väl förvirrande. Annars hade jag verkligen inga namnförslag.... Kram kram från Linda B

    SvaraRadera
  2. Ja, Charlie är fint! =) Caj är väl inte så mycket unisex för min del men det finns säkert kvinnor som heter det dock inte ett namn någon av mina döttrar skulle få...=P

    SvaraRadera
  3. Vad roligt med en liten tös! :-) Kim? Love?
    Kram från Jenny P

    SvaraRadera
  4. Jenny: Ja det bli jätteskoj med en till tjej! Dom kommer ju ha väldigt mycket gemensamt =) Kim, då tänker jag mest på en bekant till mina föräldrar och är inte heller så ovanligt =P Love känns mer som ett killnamn än unisex =P Men tack så mycket för förslagen!! =)

    SvaraRadera