fredag 23 mars 2012

Ja, alltså....

Av kanske förklarliga skäl har jag kommit av mig i mitt bloggande men det finns verkligen inte många stunder att göra det längre!! Lite trist kan jag ju tycka men det kommer väl förhoppningsvis igång igen! Är det några läsare kvar??

Det går faktiskt väldigt bra här hemma! Bättre än förväntat!! :-) Det kan ju också bero på att jag inte varit själv så många stunder med dom små utan min mamma har ju varit här nästan varje dag!! Det TACKAR vi verkligen för!! Det är så fint med ordning och reda! :-)

Jag kommer verkligen inte alls speciellt bra överens med blogger-appen så om nån testat nån annan variant så vore det ju snällt om ni delade med er! Ge mig ett betyg på olika blogg-appar ni testat!! Det är för övrigt en JÄVLA figur föreställande ett tangentbord längst ber till höger i bilden som är i vägen när jag kommer med "markören" dit! När jag skriver ett ord så hamnar det bakom!! När jag då skriver fel och måste sudda (JA, det händer ofta) ser jag ju inte vad jag gör under den!! Irriterande som dan och om man sen lägger till auto-correct så kan ni ju gissa hur lite jag gillar å blogga från telefon!! :-p

Milou somnar för natten mellan 22:30-23:30 och jag LÄNGTAR tills det händer ungefär en timme tidigare så jag får lägga mig senast 22:30!! Guuuud så trött jag är!! Såhär trött var jag ALDRIG med Lo!! Det vänder väl snart hoppas jag!!

1 kommentar:

  1. Jodå, du har läsare kvar :) Skönt att det går bra för er, kan tro att det sliter och alltid finns att göra när man har två så små, men att det samtidigt väger upp med allt det positiva :)
    Jag kör med "Blogger+" (appen har en blå och en röd... hmmm, som spetsiga pinnar på bilden) tycker den är myyyycket bättre än vanliga Blogger med en orange app.

    Ha det gott och ta hand om er!

    SvaraRadera